نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

وزارت ورزش همچنان به دنبال جانشین برای درویش

  • کد خبر: ۲۰۹۴۸۸
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹
  • ۱
وزارت ورزش همچنان به دنبال جانشین برای درویش
وزارت ورزش در پیدا کردن مدیر جانشین برای رضا درویش ناکام بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت ورزش چند صباحی است که به دنبال تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس است، اما در این امر ناکام نشان داده است. از این جهت که کیومرث هاشمی دست روی هر مدیری گذاشته او حاضر نشده در این شرایط به پرسپولیس بیاید چرا که بدهی این باشگاه سرسام آور است.

در واقع هر مدیری جانشین درویش شود نزدیک به هزار میلیارد باید درآمدزایی داشته باشد که بتواند بدهی‌های این باشگاه را صاف کند و در چنین شرایطی طبیعی است مدیرعاقلی این پست را نپذیرد.

در این مورد باید تا روز ۲۴ بهمن که زمان برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس است صبر کرد و دید افراد جدید هیات مدیره این باشگاه چه افرادی خواهند بود و آن‌ها نیز جانشین درویش را مشخص خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
0
0
درویش مثلا مدیر مناسبه ،،نه آقای وزیر لطفا در حق پرسپولیس کبیر که پر هوادار ترین باشگاه در ایران و آسیاست جفا نکنید،،مدیر عامل پرسپولیس باید فردی با لیاقت و کارآمد و با تجربه و دلسوز باشد ،،اگر مدیری مثل آقای گرشاسبی باشد هواداران حتی حاضرند کمک مالی کنند ،،،اگر هوادار ببینه که مدیر عامل برای درآمد زایی و تهیه منابع دلسوزانه کار میکنه هواداران همه جوره حمایتش میکنند ،،،درویش اصلا مدیر نیست ،،تو سایپا چکار کرد ،،،سایپا الان کجاست ،،،اخراج درویش و هئیت مدیره بی بخار هواداران رو شاد میکند ،،،پرسپولیس باشگاه بزرگیست و تمام ارکان و مدیر و هئیت مدیره باید افراد بزرگ و صاحب نام باشند ،،،سر مربی بزرگی باید هدایت باشگاه رو در دست بگیره نه یه دستیار تمرین دهنده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->